Den här dagen gick galet fort!

Började klockan tio imorse, precis när badet öppnade! :) Dagen gick galet fort och jag fick mycket gjort. Rensade ogärs med praktikanterna, sopade rent i badvaktshytten och bevakade. När jag hade två timmar kvar på jobbdagen tog jag lunch och sen bytte jag om till badkläder, simmade en km, hoppade lite och körde lite livräddning med dockan. Den här jobbdagen gick sjukt fort faktiskt! Efter jobbet skjutsade Thomas hem mig! Tack så mycket för det! :) Väl hemma kom Madde och Tobbe hit och jag och Johan gick iväg till pizzerian med dom och köpte mat med hem till oss. Vi alla fyra kollade på en tung film. Never back down hette den, har sett den en gång förut och kan fan se den hundra gånger till :) Efter filmen kom Marcus hit och då gick jag och Madde över till Anna och vi har softat där några timmar. Nu sitter jag, Madde, Anna, Johan, Marcus och Tobbe hemma hos mig och Johan :) Nu ska jag snart decka, jobbar mellan 08.00-16.30 i morgon så natti på er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0