Bäck!

Imorse klockan sju gick jag upp! Klockan halv åtta plockade Madde och Tobbe upp mig och vi åkte till Bäck. Väl framme åt vi frukost med Maddes föräldrar och Madde visade kräftorna som dom fiskat! Äckliga djur det där alltså! Groteska! Vi gick sen upp till Malin och Kenneths hus där Malin precis nattat Olivia och Emilia lekte! :) Tea och Casper dök sen upp och alla ungarna var trötta som fan! :) Jag, Malin och Madde kollade på youtubeklipp på Spice girls, haha! Så jävla kul att se igen, haha! Vi ska kolla på Spice girls the movie någon dag för gamla minnens skull ;) Jag hade det så mysigt med Olivia också när hon vaknade! Gullan är så galet söt! :) Tack så mycket för idag Madde och tack som fan till dig Malin för alla saker jag fick! Ni är guld värda tjejer! Kärlek till er!


Kommentarer
Postat av: Marie

Spice girls, va länge sedan.

Måste också kolla på filmen snart.

2010-08-13 @ 13:23:50
URL: http://marrwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0