Äntligen finare väder!

Imorse gick jag upp kvar över fem! Förstår ni hur tidigt det är? Haha, helt sjukt! Iallafall så plockade Thomas upp mig en halvtimma senare och släppte av mig på jobbet i Kumla. Öppnade, tog fram alla grejer och bottensög lilla bassängen. När Anna kom släppte vi in allt folk som morgonsimmar fredagar mellan 07.00-08.00. Därefter åt vi frukost, bottensög stora bassängen och sen körde vi livräddning en stund med praktikanterna och så hoppade vi och åkte rutchkana lite såklart innan vi öppnade :) Vi var tidiga idag på jobbet så hann med allt i riktigt god tid! Hur skönt som helst! Det var en skön dag på jobbet med mer folk än på länge, en massa babyolja och skön sol haha! Efter jobbet plockade pappa upp mig och skjutsade mig hem! Johan kom efter någon timma och med sig hade han Isak och Felix! Jag följde med dom ner för Totte satt i bilen och väntade. Pussade min älskling hej då och nu har jag inte gjort så mycket. Plockat lite på tvätt, packat, lyssnat på musik och glott på lite grejer på internet! Ska försöka lägga upp någon bild och skriva något mer inlägg. Resten av dagen blir det iallafall lugnt, ska dammsuga, packa lite mer och förhoppningsvis träffa Jonna och Dk! Blir en tidig kväll iallafall för jag ska upp vid fem i natt och göra mig iordning, tåget till Gbg går klockan sju i morgon bitti och vid tio, halv elva ska jag möta upp Madde och Tobbe utanför Liseberg! Blir en heldag där och på kvällen åker vi bil hem! Kommer nog bli en guld dag! MEN vad fan har man på mig? Någonting med stängda fickor iallafall antar jag så inte mobilen och grejer åker ut ur fickorna annars får det väl bli så att man har allt i väskan helt enkelt? :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så fint på Liseberg. =)

2010-08-07 @ 13:17:14
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0