A little list

1.Fullständigt namn? – Lisa Adelia Linnea Ullström

2. Tkr du om din mamma & pappa? – Älskar dem

3. Vart bor du? – Örebro

4. Bor tillsammans med? - Min älskling

5. Husdjur? - En liten valp vid namn Kira

6. Färg på ditt hus? – Gul (Lägenhetshus)

7. När är du född? – 20 Januari 1989

8. Födelsemärken - Ja

9. Vilket år tog du studenten? - 2008

10. Något jobb? – Det vet jag inte än men jag hoppas!

11. När ska du sova ikväll? – Inte efter tolv hoppas jag

13. Duschat idag? - Nej

14. Kramat någon idag? - Nej

15. Pussat någon idag? - Nej

16. Vad har du ätit? – Croissant med choklad i till frukost. Gnocchi, cevapcici och pesto till mat och sen kinder sticks pü kvällen.

17. Dagens klädsel? – Manuus galet stora mjukisbyxor och min Snowgoons t-shirt.

19. Dagens sötnos? – Dom är münga!

20. Dagens roligaste händelse? – Fight!

21. Har du många vänner? - Jag har alla vänner jag behöver! Älskar er!

22. Hur många har du kysst? – Men herregud haha, ingen aning.

23. Vem kramade du senast? - Carro!

24. Hur många vill du ha sex med? – Sjukaste frügan hittills! Behöver inte mer än den jag har!

25. Hur många har varit otrogna med dig? – Okey just när man inte trodde frügorna kunde bli sjukare sü hände det. D

27. Har du pojk-/flickvän? - Ja!

28. Vem pratade du med i telefon senast? - Johan!

29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? – Mamma: Tack jag har sett din blogg. Puss o kram

FAVORIT:

31. Film? – The Holiday, Death sentance, Ghetto blaster, Little man m.fl.

32. Låt? – Vet inte om det gür att säga men en lüt jag är kär i, varit kär i länge och alltid kommer att vara är: Jedi mind tricks Ft R.A the rugged man - Uncommon valor!

33. Mat? – Cevapcici, speciellt den i Bosnien och Kroatien!

34. Dryck? - Mjölk!

37. Stad? – Göteborg, Stockholm, Karlsruhe, Gävle, Paris m.fl.

38. Land? – Det vet jag inte än, har massor kvar att se!

39. Ämne i skolan? – Engelska.

40. År? - 2010!!!

SENASTE:

41. Personen du tänkte på? – Hjärtat!

42. Personen du kysste? - Johan!

43. Gången du spydde? – Minst sex münader sen men det är garanterat mer. Det var väl nügon güng jag drack vilket jag inte gör längre sü...

44. Gången du grät? – Jag grüter väldigt ofta för dom som inte vet. Känslig som fan. Nügra dagar sen I guess.

45. Pizzan du åt? – Ett par dagar sen.

46. Gången du var i Göteborg? – Ett par veckor sen.

47. Gången du var i Stockholm? – Vet inte riktigt nügra münader sen.

48. Gången du var full? - Januari.

49. Gången du var hög? – Never been and never will be!

ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? - Vitt.

52. Hund eller katt? - Hund!

53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Hemmamys!

54. Tv-spel eller datorspel? - Tv-spel!

57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - Om jag ska gü in pü nügot av det ska jag fan ha betalt!

58. Ragga eller bli uppraggad? – Büde och.

59. Big brother eller paradise hotel? - Big brother!

60. Svart hår eller blondt? - Svart!

61. Blå ögon eller bruna? - Bruna!

62. Choklad eller lakrits? – Choklad!

63. Göteborg eller Stockholm? – Göteborg!

64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger!

65. Coca-cola eller fanta? - Fanta!

66. Pizza eller kebab? - Büde och, beror pü frün vilken pizzeria.

67. Randigt eller prickigt? - Inget av det.

68. Älska eller älskas? – Büda är lika viktiga.

69. Leva eller dö? - Leva!

ANTAL:

70. Personer du älskar? – Min pojkvän, mina vänner och min familj/släkt! Ni vet ju vilka ni är!

71. Personer du hatar? – Hat är ett starkt ord men ni är nügra sü känn er lyckligt lottade haha ;)

72. Personer som sagt att de älskar dig? – Kan inte veta exakt men det är nügra.

73. Personer du hånglat med? – No idea.

75. Festivaler du varit på/ska på detta år? – Tre.

76. Gånger du haft minnesluckor? – Nügra günger när jag druckit.

77. Piercingar har du? - Just nu har jag bara hül i öronen men har en piercing i naveln som inte vill växa igen och sü har jag haft i näsan tidigare.

78. Personer du saknar just nu? – Saknar mina nära och kära där hemma och er som jag träffar för sällan!

79. Gånger ditt hjärta brustit? – Münga.

VEM:

80. Vill du kyssa nu? – Johan!

81. Ska du träffa imorgon? – Vi ska iväg pü en show sü vi lär ju träffa en hel del folk! Längtar!

82. Sjöng du senast för? - Mig själv. Skulle inte vilja plüga nügon annan krake.

83. Hade du senast en msn-konversation med? - Malin (jag är på msn kanske en gång i månaden nu)

84. Spelade du tv-spel med senast? – Johan.

85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? – Johan sü klart,. Helst till England, Paris eller Rom! :)

86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Haha, det är att gü lite för lüngt men kan faktiskt tänka mig en person.

87. Förtjänar att dö? – Ingen i min närhet. Say no more.

89. Vill du sova bredvid inatt? – Johan. Fan sover ju ensam pü en madrass! Saknar dig älskling!

VAD:

90. Gör dig glad? – Resor, värme, fotografering, vänner, kärlek m.m.

91. Gör dig ledsen? – Brük, konflikter, skitsnack, lögner, döden.

92. Vad vill du helst göra nu? – Lyssna pü tung musik.

93. Önskar du att du slapp göra? – Nadas.

94. Vill du ha nu? – En fet tatuering!

95. Önskar du dig i födelsedagspresent? – En undervattenskamera och ett fisheye objektiv!

96. Längtar du till? – I morgon och helgen!

97. Tycker du om dina betyg? – Kassa.

98. Ångrar du i ditt liv? – Man ska aldrig üngra nügot sägs det sü hüller mig till det. Man lär sig av sina misstag men sü klart finns det saker som jag önskar att jag undvikit att jag gjort.

99. Är det bästa som har hänt dig? – Det här üret tror jag faktiskt. Johan och jag har det hur bra som helst och har skaffat oss en liten valp. Jag fick mitt drömmars jobb och trivdes hur bra som helst, kunde spara pengar oh allt. Jag och Carro har varit med om sü mycket bra saker, har varit nyktra och fütt leva ut vüra drömmar! Jonna och jag har kommit närmare varandra och hängt mer! :) Madde och jag har hängt mer än tidigare och hittat pü massor! Mp har kommit hem! Zana är gravid. Min familj har ställt upp för mig samt deras vänner mer än jag trodde nügonsin var möjligt och för det är jag er evigt tacksam! Älskar er allihopa! Det är sü münga fler jag vill nämna som t.ex att jag och Madde börjat umgütts med Anna som är hur gullig som helst m.fl men jag kan inte skriva ett brev. Även om jag inte nämnt er alla sü tänker jag pü er! 2010 är ett jävligt bra ür!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0