Vilken dag! Galet lång!

Gick upp vid sju, åtta imorse! Åt frukost, softade och sen kom Ellen hit precis när jag klev ut ur duschen. Vi pratade och umgicks medans jag sminkade mig, klädde på mig och grejade. Vi skulle först ha väntat på att mamma och Thomas skulle plocka upp oss men vi bestämde oss för att cykla till Resecentrum och ta bussen till Marieberg. Sagt och gjort. Vi gick av vid IKEA och gick till Skopunkten och kollade på skor. Vi väntade där tills mamma och Thomas kom dit och så köpte jag och Ellen varsina par skor. För Ellen blev det ett par låga, svarta tygskor! Snygga som fan! För min del blev det ett par gladiatorsandaler som gick upp rätt långt på vaden! Buy it now or regret it later säger jag bara! :) Jag, Ellen, mamma och Thomas gick sen till IKEA där vi åt mat. Köttbullar med potatismos och chokladmousse till efterrätt! 16 spänn för köttbullar! Galet billigt och hur gott som helst! Vi kollade sen runt där ett tag och köpte lite saker. Bland annat en pall som mamma tog med sig hem för vi ska måla den vit samtidigt som vi ska slipa och måla Johans och mina köksmöbler vita! Bättre sent än aldrig! :) Efter IKEA åkte vi till Marieberg och gled runt där! Ellen köpte sig ett par baggy jeans som jag tipsade henne om! Dom är sjukt snygga! Ljusa och mjuka som mysbyxor så det var perfekt och hon var skitsnygg i dom! :) Bra köp Ellen! Hon köpte också ett par solglasögon på H&M. För min del blev det en vit kofta från Rut m.fl. ett par solglasögon från Glitter, foundation och en ögonbrynspenna på H&M och strumpor och lite annat smått! Vi gick sen till Kennedies och pratade med Kricken om Humör-jeansen som jag köpte där för någon vecka sen. Vi tänkte kolla om dom skulle komma in i en mörkare nyans också och det skulle dom så han skulle ringa så fort dom kom in i butik! Det är dom få jeansen som jag verkligen trivts i så det kändes guld! Vi kollade sen på Inter sport och jag belv kär i en Adidaströja kan jag säga! Dom hade hur mycket Adidas som helst nu! Galet! Iallafall så åkte vi från Marieberg och svängde in på Lager 157 en sväng och vi hittade riktigt snygga tjocktröjor som fanns i svart, vitt, grått och beige. Ellen tog en svart och jag tog en vit! Dom kostade 150 spänn och dom såg exakt ut som dom som finns på Gina i hundra olika färger och med hundra olika mönster haha! Därefter släppte mamma och Thomas av mig och Ellen på Resecentrum och vi cyklade hem till mig och Johan. Johan är i Fellingsbro idag så jag städade och plockade lite medans Ellen höll mig sällskap och när jag var klar gick vi ner och bokade tvättid innan vi slog på en film. Det blev Step up 1. Så jävla bra film! Nu är jag själv och tänkte inte vara vaken alltför länge för jag ska upp och tvätta klockan sju i morgon bitti och sen ska jag och Ellen hem till Madde :) Långt inlägg vart det men det skadar väl inte? Tack så mycket för idag, hörni! Appriciate it! :) Night!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ett tips bara.. när du skriver en sån där lång text, så dela upp texten i stycken så blir det lättare att läsa :)

2010-04-22 @ 15:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0