Valborgsmässoafton


Hej på er! Vilken kväll! :) Jag och Johan gick till Madde och Tobbe vid halv sju och väl framme var det Madde, Tobbe, Ellen, Marcus och Evelina där. Madde M och Fredrik kom, Thomas kom dit och därefter Johanna, Ronja och hennes pojkvän Thomas. Erika kom också till slut, det blev kramkalas med allihopa kan jag säga!  Det kom en hel drös med folk, hur mycket som helst kan jag säga! Det var så jävla roligt att träffa er allihopa igen! Har saknat er! :/ Softade där hela kvällen och det var riktigt trevligt! Var lite jobbigt att vara nykter bland en massa alkoholiserat folk och jag syftar inte på er tjejer, haha! ;) Träffade min älskade vän Carro och hennes mamma en stund också! Tycker så mycket om er, ni är så underbara! Ni är allihopa helt underbara och vi ses för sällan. Ändring på det snart kanske? Hur som helst så var det en guld kväll och jag kom hem för kanske en timma sen och började plocka rätt här hemma. Jag var för trött för att stanna på festen så det kändes lika bra att åka hem och plocka lite så slipper man tänka på det i morgon! I morgon förresten måste jag ut till Marieberg och kolla en sak så om någon av er som läser detta vill hänga på, holla at me baby! :)

Dagens grattis: Stort grattis till Arvin, Max och Jim! Jag hoppas ni får en guld dag och en grym födelsedag! :)
Dagens dryck: Loka päron och offoursiness Red bull.
Dagens outfit: Ljusa baggy jeans, vitt tight linne, vitt baggy linne, grön, glansig, tunn, jacka med tryck, vita sneakers och svarta skinnjackan.
Dagens mat: Nada :( Jag är så hungrig, ska äta något efter jag skrivit klart detta!
Dagens personer: Hur många som helst!
Dagens roliga: Att träffa er alla idag, tänker på er jämt!
Dagens planer:
Marieberg i morgon på dagen och utgång på Björnis på kvällen!
Dagens låt: Chelley - Took the night!
Dagens köp: Alkohol till Johan.
Dagens sämsta: Regnet!
Dagens vill ha: En fet tröja och den ska jag leta sönder mig efter i morgon!

Tack allihopa för idag!
Var så roligt att se er! :)
Vi måste ses
innan ni åker hem till Uppsala, Oslo och Gävle!
Jag har saknat er så mycket!
Fullt upp hela tiden jag vet men vi måste hinna ses en sväng iallfall.
Love you all!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0