Träning

Jag skulle gått till Friskis & Svettis och tränat men jag ringde pappa som var där och det var folk överallt, köer till maskinerna och grejer så det var inget men jag tog cykeln och åkte till Rynningeviken där jag låste fast cykeln och sen tog jag mig en ordentlig promenad. När jag var tillbaka vid cykeln cyklade jag jag runt lite och sen förbi Madelen, stötte på Bella på vägen också :) Pratade lite cyklade till Madde, pratade lite med henne och sen cyklade jag hem, ställde ner cykeln och gick till pizzerian. Nu har vi precis ätit och jag ska kolla på Desperate housewives och Cougar town sen ska jag decka så kanske jag orkar träna på gymet, ta en promenad eller simma i morgon. Det visar sig vad det blir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0