Tisdag

Jag mår inge vidare idag, är matt, svullen i mitt ansikte och ögonen svider på mig så jag ska snart ta ett bad och bara rå om mig själv. Lite ensam tid för en gångs skull Vid tolv kommer Vigdis hit och då ska vi äta lunch och umgås! Jag ska tvätta också tänkte jag. Tänkte bara köra två maskiner så jag kan hänga upp allt på torkstället uppe i lägenheten om ni förstår! Hur som helst så får vi se vad som orkas med idag! Ska försöka ta mig en promenad och när Johan slutar kanske vi hittar på något! Måste handla ikväll iallafall för vi har absolut nada hemma just nu! I morgon bitti klockan sju på morgonen blir det nog spinning med Madde och efter det tror jag att vi ska ut till hennes syster och softa lite, ta lite kort på Olivia och Emilia och så! Nu ska jag ta mig ett bad så jag kanske vaknar till liv sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0