Tisdag

Jag önskar: Att jag det går bra på arbetsintervjun på Torsdag och att jag får jobbet! Skulle bli så lycklig!
Jag skulle behöva: Pengar!
Jag ser fram emot: Sommaren.
Idag måste jag: Posta brevet till Mp som jag har skrivit klart.
Jag längtar tills: Fredag när alla tjejerna och deras killar är hemma i Örebro!
Jag vill: Bli frisk så jag kan träna, är trött på denna hosta.
Jag hoppas att: Jag kommer kunna sova bättre i natt än jag gjort den senaste tiden.
Idag ska jag: Enbart ta det lugnt.
Jag ser också fram emot Lördag: För då är det utgång på Björnis! Livets kvällar där nu för tiden!
Jag har inte: Druckit alkohol på tre månader nu.
Jag ska: Ta mig ett bad.


Kommentarer
Postat av: Madde

fyfan vad spännande på torsdag! :D Men det kommer gå galant, dom kommer garanterat vilja ha dig! Håller alla tummar som går, :D

2010-04-27 @ 13:16:33
URL: http://madeleinemontgomery.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0