Onsdag

Jag gick upp tidigt imorse, vilade i soffan framför tv:n en stund och bara tog det lugnt. Jag ringde sen min handläggare på Arbetsförmedlingen och berättade hur allt lägger till och jag ska höra av mig när jag vet lite mer om hur mycket jag kommer få jobba på EWS och om jag får jobbet på Djupadalsbadet i Kumla. Hoppas, hoppas av hela mitt hjärta! Madelen hörde av sig när hon vaknade och en halvtimma mötte vi Jonna och gick upp på stan en sväng där vi träffade Ellen. Vi gled runt och kollade lite i butiker innan Jonna gled hem till sig och jag till mig. Nu har jag varit hemma någon timma och softat. Ska börja städa nu, är rätt taggad faktiskt för har kopplat in iPoden i playstationet så nu strömmar skön musik med fet bas ur högtalarna! :) Förresten så pratade jag med Frida på EWS idag och jag började jobba redan nästa helg! Inte nu i helgen alltså utan nästa och det känns riktigt bra! Ska snart få se schemat och sen får vi se hur det går! Hoppas verkligen att min handled är stark och pallar nu! :) Nej, nu ska jag damma och städa så det är fint i helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0