My day

När jag hade ätit frukost, softade jag en stund, tog en dusch och sen cyklade jag till stan och mötte upp Madde och Ellen på Rosalis Deli där vi satt en stund tills låskillen ringde mig och frågade om jag kunde komma hem så han fick fixa dörren. Sagt och gjort, han grejade men det vart inte så mycket bättre så han skulle troligtvis skicka hit någon annan. Dörrjävel! När han åkte, cyklade jag upp på stan och kollade lite. Köpte en t-shirt på H&M för 79 spänn. Värt! Mötte upp Jonna och vi gled runt en sväng innan vi gick till en kinarestaurang och åt mat! Det var gott som faan och sjukt billigt för att vara chinese food kan jag säga så det var också värt! :) Jonna gick sen iväg och jag gick mot cykeln, stötte på min kusin Frans och pratade lite och sen cyklade jag mot väster och mötte Carro utanför henne. Stötte på Petra L också och det var inte igår, kul som faan att se na! :) Hos Carro fulade vi oss med hennes brorsa och mamma haha! Högbergfamiljen alltså, ni får mig att må så bra haha! Softade med Carro en stund iallafall innan jag cyklade hem. Hemma nu och Johan ligger deckad i sängen :( Han mår inge bra idag fan! Sämst men vilar han mycket blir det förhoppningsvis snart bättre! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0