Marieberg

Jag och Carro softade lite med hennes pappa Magnus på framsidan utanför huset medans vi väntade på mamma och Thomas! När dom kom fick jag mamma cykel och dom tog med sig min. Vi åkte med mamma och Thomas i bilen, svängde förbi mig så jag fick springa upp och hämta jeansen och sen åkte vi ut till Marieberg. Mamma och jag gick till Expert och lämnade in min lilla kamera (Canon EOS 400D) och medans jag och Carro kollade i affärer, softade med Petra o.s.v. åkte mamma och Thomas till IKEA en sväng! Jeansen behöll jag för både Carro och Kricken tyckte att storleken var bra! Tror att dom jeansen är en vana faktiskt! Dom är väldigt baggy men så är ju det vad jag gillar också! Tror att dom kan bli en riktig favorit i sommar! Hur som helst så plockade mamma och Thomas upp oss och släppte av oss hos Carro. Jag cyklade sen hem till Jonna där vi chillade ett tag innan vi gick/cyklade upp på stan och käkade på Burger king! Jag var så jävla hungrig haha! Därefter gick/cyklade vi till norr, hämtade Jonnas cykel hos hennes syster och sen följde hon mig hem och drog iväg! Är nu hemma och softar, ska antingen träffa Madde och glida lite eller bara plocka här hemma, softa och sitta vid datorn! Vi får se, har varit en skön dag med vårkänslor iallafall :) Inga fel! :) (Brandon kanske kommer till Örebro om en vecka, för kul!) Tack för idag tjejer! Ni är guld värda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0