Lördag

Igår kväll när jag kom hem åkte Johan runt lite med bilen och innan han kom hem plockade han upp kinamat! Vi tog två rätter och delade på hälften. Blev en del kvar också, hur bra som helst :) Efter maten kollade vi på film och bara låg i soffan och hade det hur mysigt som helst! Efter filmen åkte vi ut och åkte bil en sväng, åkte förbi Madelen och Tobbe en sväng, tog med oss Tobbe, domm släppte av mig och jag gick upp och sov direkt. Gick och la mig halv elva, elva men hade skitsvårt för att sova. Det är alltid så när jag ska någonstans dagen efter haha! Som ett litet barn fan! Anyways så gick jag upp klockan sju imorse, har sminkat mig, fönat och plattat håret o.s.v. Ska snart klä på mig och packa det sista så att jag är helt klart när mamma och Thomas hämtar mig vid tio, kvart över tio! Jag är så jävla taggad på idag! Ska bli så kul att träffa alla! :) Miss you Carro, redan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0