Livets start på dagen!

Jag vaknade imorse klockan sju för jag och Carro hade bestämt oss för att ta en promenix. Precis när jag skickade sms till henne fick från henne, haha! Är vi systrar? Iallafall så klädde jag på mig och cyklade till Carro. VI cyklade till Risbergska skolan, pratade lite med Jonna och sen parkerade vi cyklarna i hästhagen och tog en promenad runt Karlslund tills vi hamnade ute på landet. Jag har ingen aning om vart vi var men vi var mitt på en bondgård någonstans där det knappt fanns ett hus utan bara åkrar och skog haha! Vi frågade iallafall en kille som helt sjukt nog var där och han sa att vi skulle gå åt andra hållet haha! På vägen såg vi en gunga. Det stod att det kostade fem kronor att åka men det var ingen där så Carro tog sig en åktur haha! Blev ett par timmar och bra många kilometrar idag! Skönt som in åt helvete! Cyklade sen tillbaka hem och nu blir det frukost :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0