Jag har haft en galet bra dag!

Vaknade upp imorse, mamma och pappa plockade upp mig och vi åkte till sjukhust där vi fick träffa min läkare. Det blev ingen röntgen men hela sommaren får jag jobba på med vad jag vill och bara köra. Pressa handleden helt enkelt och sen i September blir det röntgen och då får vi se vad som ska göras då. Tänker inte tänka på det nu utan vara glad över beskedet! :) Mina föräldrar skjutsade sen hem mig och jag tog en dusch, klädde på mig och Madde kom hit och plockade upp mig. Vi åkte först till Arbetsförmedlingen men det var stängt idag så vi åkte till East west sushi där jag jobbade förut och pratade med Ki. Jag skulle kontakta Frida för att kolla upp om det finns arbetstiden för mig och jag smsade henne och vi ska ses eller ta kontakt på Onsdag och kolla upp och prata om allt :) Jag och Madde åkte sen ut till IKEA där vi mötte upp Maddes syster Malin och hennes lilla dotter Olivia. Vi gick runt och kollade lite och åt köttbullar för sexton kronor, haha! Sjukt billigt! Jag fick med mig tre par blommor, ltie frukostskålar, muggar och smågrejer hem! Behövde verkligen det så det var guld! Vi åkte sen till Ica och åt glass och satt på en bänk och chillade innan vi åkte hem till mig och Johan. Jag diskade, rensade, plockade och höll på medans Madde höll mig sällskap :) Jag slängde fyra påsar med gammalt skräp idag och tog upp lite saker på vinden. Fixade lite mer garderobsutrymme också så jag är riktigt nöjd! Ska fortsätta senare och i morgon tänkte jag! :) Madde drog iväg och jag cyklade till Liquid där jag träffade Carro och Madde P. Vi satt och softade ute ett tag tills det blev kallt och satt inne en stund. Kritan kom också efter ett tag så det var riktigt trevligt! :) Nu är jag hemma och kollar på Svenska Hollywoodfruar. Ska bara ta det lugnt i kväll men greja lite här hemma! :) Jag har haft en galet bra dag! Tack för det mina älskade vänner! Kärlek till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0