Impulsiva dagar, thats how I like it!

Började dagen med att gå upp tidigt och cykla ner till Pizza Diana där jag mötte Madde. Därifrån cyklade vi till Friskis där vi tränade. Vi både körde rullbandet först och för mer del blev det: 30 minuter, 3 km, 200 kalorier och så körde jag på 5% lutning, uppförsbacke också. Låter lite men det är en del och jag kände att det tog mer än vanligt. Så ska köra på lutning oftare! Efter rullbandet körde vi mage nere på gymet och sen stretchade vi innan vi cyklade hemåt. Madde drog till sig och jag till mig och Johan. Jag käkade frukost, tog en dusch, slängde på mig kläder och packade ihop mina grejer. Madde plockade upp mig och vi åkte förbi mamma en sväng och sen ut till hennes syster där vi mös med lilla Olivia. Jag har haft så mysigt med henne idag så ni kan inte förstå! Galet mycket mys! Vi åt middag och Madde och Malin grejade med Malins nya symaskin. Malin plockade upp Emilia också och jag, Emilia och Olivia låg i sängen och kollade på Ice age. Knäppte lite bilder på Olivia också! Hon är så galet söt! :) Tobbe kom sen dit för Madde lyckades låsa in sina bilnycklar i bilen och när han väl kom var klockan ganska mycket och Madde var tvungen att åka direkt till jobbet så jag fick åka med Tobbe. Han fick damp och insåg att han skulle till besiktiningen om en halvtimma så vi sprang till bilen, slängde oss in, åkte till norr, parkerade bilen, tog ut andra bilen ur garaget och åkte till besiktningen. Den gick igenom utan anmärkning! Glad för din skull Tobbe, nu slipper du oroa dig för det! Nu är det bara att köra, haha! :) Vi åkte sen till Brickebacken och hälsade på Robban en sväng som höll på att städa sin bil. Han var helt flängd idag som vanligt haha! Galen snubbe! På vägen in mot stan såg vi Jonna på bron och pratade lite snabbt och sen åkte vi hem till mig och Johan, åt en glass och så kollade Tobbe på bilderna på sin bil. Jag plockade lite här hemma och när Tobbe drog cyklade jag till till Carro och hennes familj där vi chillade en stund och pratade om Carros helg och bara umgicks! Vi cyklade sen till Tegnérparken där vi spelade basket. Stötte på Seiko och pratade lite gjorde vi med! Vi satt där och pratade ett bra tag innan vi cyklade hemåt! Nu är jag hemma och har massvis med bilder jag vill visa. Det kommer, det kommer! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0