Im back home

Hey igen! Carro kom hit, fixade sig, grejade med kläder och så vidare. Vi cyklade sen hem till hennes familj och när vi hade varit där i kanske tio minuter dök Manuu upp med bil på uppfarten! Carro blev så lycklig, jag tror inte ni förstår! Hon strålar och jag är så jävla lycklig för deras skull! Vi pratade, umgicks, åt lite mat och sen åkte Carro föräldrar och hennes lillebror och Andreas iväg. Vi var kvar i huset en stund och det var skitjobbigt när dom åkte! Vet att vi träffas i morgon men jag saknar henne redan ändå! Fy fan, jag är så jävla glad! Manuu är en sjukt bra kille! I am so happy for the two of you! Ska fixa en grej åt Manuu senare så måste maila och greja lite! Hur kul som helst när man kan hjälpa andra! Förresten så fyller min farbrors fru Pia i Gävle år idag! Stort grattis på den stora dagen och glad påsk på er alla där ute! Nu kommer Madeleine M hit vilken sekund som helst och Ronja också! Ska bli så roligt att träffa dom! Nu ska jag packa lite medans jag väntar! Jag mår så jävla bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0