I brist på annat

Vilken svordom använder du mest? F*tta!
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? !Resa
Har någon någonsin kallat dig lat? Japp, men oftast är det dom lataste som klagar!
Tittade du på tecknat när du var liten? Offcoursiness!
Hur många syskon har du? En bror, David!
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar? Ja tatueringar vill jag just nu ha tre, fyra stycken!
Vad har du för väder just nu? Mys!
Vilken är din favoritfrukt? Äpple.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Ingen tid idag faktiskt.
Använder du flip-flops? Nej.
Var köper du dina matvaror ifrån? Ica oftast.
Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis? En kompis.
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej.
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Jag har ingen cd-spelare. Kopplar iPoden till PS3.
Vad åt du till middag senast? Kinamat.
Kan du vissla? Ja, men inte bra.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Absolut, det vet jag!
Vilket riktnummer befinner du dig i? 019
Vilken film kan du alla replikerna till? Ingen?
När flög du senast? Sommaren 2008 till Bosnien!
Hur många stolar står kring ditt köksbord? Fyra.
Läser du för skojs skull? Ja, det är klart.
Diskar du din egen disk? Nej, får inte diska förens dom vet om jag lagt ihop som jag ska.
Har du en stationär dator eller en laptop? Stationär.
Vad har du med dig in på bion? En person att gå på, en dricka och popcorn!
Gillar du att flyga? Jag är inte rädd men tycker inte det är speciellt roligt.
Hur många timmar måste du sova för att fungera? Ingen aning sex till åtta timmar kanske.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nej, men försöker att alltid ha något att göra.
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Ja, faktiskt. Rätt störande kan jag vara!
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? F*tta!
Vilka kändisar har du blivit jämför med? Drew Barrymore men känner inte att det finns någon likhet!
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du viljat hetat? Vet inte men något speciellt och ovanligt!
När badade du i en pool senast? Ett par veckor sen i Brickebacken och Arboga.
Hur många barn vill du ha? Ett, högst två.
Har du åkt moped någon gång? Ja och det gick åt helvete så aldrig mer!
Kan man vara vän med sitt ex? Det är klart!
Vad har du i din väska? Mobil, iPod, pengar, kort, tamponger (alltid!), hörlurar, lilla kameran m.m.
Vad lyssnar du på nu? Jus Allah - White nightmare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0