Hällarna

Hey! Pappa plockade upp mig och vi åkte ut till Gällersta. Medans mamma och Vigdis kollade klart på en film bytte jag om och slänge på mig lite smink. Vi åkte sen ut till Marieberg och kollade lite i affärer. Jag köpte lite frimärken, ett armband, strumpor och en sak på Panduro till ett trasigt armband som jag ska fixa. Vi åkte sen till Willys och handlade innan vi åkte tillbaka till Gällersta där pappa höll på med maten. Jag och mamma chillade i soffan och när Madde ringde efter jobbet och kollade läget sa hon att hon och Tobbe skulle åka till Tobbes föräldrars sommarstuga i Hällarna så jag bjöd in mig själv, åt mat direkt hos mamma och pappa och sen skjutsade dom hem mig. Jag sprang upp med mina grejer och sen plockade Madde och Tobbe upp mig och vi åkte förbi Arboga ut mot Hällarna. Vi har nu varit här i några timmar och softat. Det är så jävla härligt här. Sitter just nu i köket och har utsikt ner till vattnet! Känner mig så avslappnad, fridfull och jag mår så bra här ute! Har älskat den här stugan sen första gången jag kom hit! Dom har renoverat den sedan förra sommaren så nu är den ännu finare än vanligt om det ens är möjligt! Kommer en massa bilder senare eller en annan dag för jag är trött som fan. Vill bara ta vara på den här kvällen och njuta fullt ut men det kan hända att det dyker upp några bilder senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0