Galet deckad människa!

Hey ya´ll I am exhausted! Helt slut med andra ord och jag vaknade sent imorse, gick upp, grejade med bloggen, åt frukost och gick över till Jessica och Carro. Dom åt frukost, vi fixade lite nere i källaren och sen gick jag och Carro hem till Carros föräldrar. På vägen dit mötte vi Madde K vid mördartunnlarna och chillade lite med henne :)Väl hemma hos Carro tog vi det lugnt  ett tag och sen gick jag hem. Nu är jag hemma, har precis ätit en päronsplitt och ska chilla sönder hela kvällen kan jag säga! Carro och Mariam kanske kommer över hit sen men vi får se vad Johan säger! Nu ska jag försöka lägga upp lite bilder!

Är ni trötta på min svartvita bilder?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0