Förjävlig natt!

Hey yall! Igår kom Jonna hit när hon var klar och vi fixade oss lite tillsamans. När vi var klara gick vi först till Liquid, åt lite pommes, pratade och umgicks och sen gick vi förbi mitt gamla jobb en sväng och pratade med personalen :) Madde och Tobbe kom sen förbi en sväng på stan och sa hej och när dom åkte gick vi till Björnis. Vi var väl först där, haha men det var soft! Vi satt där och pratade, musiken var lagom hög och sen började det komma en jävla massa folk! Vi hade en riktigt rolig kväll igår, trevligt folk, tung musik och så där! När vi gick ut från Björnis följdes jag och Sabina hem och i natt har jag knappt sovit någonting. Dont ask me why men kunde inte och nu är jag helt slut plus att min förkylning såklart är tillbaka! Fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0