Datum jag ser fram emot

23/4 - Odensbacken på dagen för pappa har vernisage på Galleri Z. På kvällen blir det Björnstugan. Om jag är frisk!
14/4 - Gällersta och måla mina och Johans köksmöbler och en pall med mamma och äta mat där. Om jag är frisk!
30/4 -
Ronja, Madeleine och Erika kommer till Örebro. Ronja har med sig sin pojkvän Thomas och Madeleine sin pojkvän Fredrik. Madde, Tobbe, Ellen, Johan och jag är ju redan i Örebro och vi alla ska samlas! Vi alla ser fram emot det här som in åt helvete för nu har vi inte setts allihopa sen juldagen och det var ju inte igår! Vi ska iallafall styra upp någonting, grilla, festa, gå ut anyways det visar sig!
1/5 -
Parkhäng med grillning, basket och soft folk!
8/10 -
Ska göra min första tatuering på Magic lines i Västerås! Måste styra upp handpenning snart så jag slipper betala hela summan direkt när jag är där och ska göra den. Längtar som fan iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0