Dagens

Dagens köp: Chokolate!
Dagens dusch: Ett skönt bad och sen en dusch.
Dagens vettiga: Skrivit ett brev till Mp och grejat med mina garderober.
Dagens video: Uncommon valor med R.A the rugged man. Galet fet!
Dagens ser fram emot: Arbetsintervjun samtidigt som jag är sjukt nervös. Aldrig varit på intervjuv tidigare!
Dagens jobbiga: Ihärdig hosta, känns som att jag kommer hosta upp lungorna!
Dagens sämsta: Att jag är sjuk när vädret är så fint.
Dagens hoppas på: En frisk och underbar helg! Alla är samlade igen, ska bli hur kul som helst!
Dagens låt: Gang starr - Full clip.
Dagens mysiga: Kollade igenom fotoalbum och åt Ben & Jerrys. Quality time med mig själv!
Dagens vill: Spela basket och softa i någon park!
Dagens hoppas: Att jag får jobbet, det skulle göra mig så lycklig. Hoppas att jag får tider på EWS också! Då vore allt guld!
Dagens motto: Jag gör vad jag vill, hur jag vill, när jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0