Dagens

Dagens bästa: Att jag tog tag i städningen.
Dagens sämsta: När det började hagla och när jag fick damp. Det är så jävla jobbigt :/
Dagens outfit: Mys, vad faan tror ni? Jag är ju sjuk!
Dagens skönaste: Tog mig ett bad, galet avslappnande.
Dagens saknar: Carro, Jonna, Mp, Madeleine, Ronja, Erika!
Dagens låt: Teyana Taylor - Swagg!
Dagens köp: Nada, inte gått utanför dörren en enda gång :/
Dagens hoppas: Att jag är frisk tills i morgon.
Dagens ska innan jag lägger mig: Vika rätt på lite tvätt och plocka lite till.


Kommentarer
Postat av: Madde

Saknar dig med, men vi ses till helgen - finally!!!

2010-04-25 @ 23:00:00
URL: http://madeleinemontgomery.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0