Dagens

Dagens köp: En grå t-shirt med tryck, en vit t-shirt med tryck, en svart t-shirt, en vit långärmad tunn tröja och ett par biknitrosor till bikiniöverdelen som jag köpte häromdagen.
Dagens bästa: Arbetsintervjun i Kumla. Trots att jag var så nervös så var det faktiskt roligt och givande! Det är alltid roligt med något nytt och nu så här i efterhand känns det hur bra som helst!
Dagens duktiga: Jag för att jag tvättade två maskiner. Gick på nolltid men tycker jag är rätt duktig ändå!
Dagen träning: 2 km på rullbandet och sen tränade jag mage, ben och stretchade. Och sen simmade jag ett par längder i Kumla och bogserade John två gånger och tog upp honom på kanten, vilket gick så där. Han väger inte direkt 50 kg, haha! :D
Dagens personer: Pappa, John, Jonna, Carro, Judith, mamma, Thomas, Johan, Madde och Tobbe bland andra!
Dagens outfit: Jeansleggins, vitt tight linne, vitt baggy linne, lila Adidaströja med svarta streck, vita nike-sneakers och svart skinnjacka.
Dagens frisyr: Uppsatt.
Dagens låt: Jay Z - Brooklyn we go hard!
Dagens frukost: Honungsyoghurt, frökusar med smör och ost och c-vitamin!
Dagens lunch: Korv med bröd.
Dagens kvällsmat: Rester från igår (Pasta, cevapcici och aiolli)
Dagens ser fram emot: Den här helgen som jag tror kommer bli hur bra som helst! I morgon är alla tjejer i Örebro plus deras killar och vi ska alla samlas och styra upp någonting! Alla ska väl dricka I guess men jag dricker fortfarande inte. Är lika trevligt sällskap om inte trevligare ändå :) På Lördag blir det Björnis, älskar det där stället på Lördagar! Livet!
Dagens tänker på: Mp.
Dagens sämsa:
Krångel inne på H&M med brandlarm, ljus som släcktes och grejer haha!
Dagens just nu: Sitter här hemma vid datorn, kollar lite halvt på Blood diamond (Galet bra film, sett förut) och Johan har deckat. Jag ska sova nu faktiskt för jag är helt slut! God natt!

More love, less hate! /L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0