Dagen

Softar dagen! Fint väder som fan! Mamma och Thomas plockade upp mig och vi åkte upp på stan! Kollade först runt i affärer och på H&M fick jag mina efterlängtade shorts från killavdelningen! Riktigt tunga, svarta. Har likadana gråa och lila! Efter H&M gick vi till Monki och där köpte jag en jättefin bh utan band. Grym rosa färg! Därefter gick vi till The phone house där vi lämnade in min mobil! Vi åkte sen till ÖoB och handlade en massa saker och vi lämnade in min Adidasväska där också som snubben lagade för andra gången haha! Det blev iallafall skitbra! Sen vill jag tacka Thomas som in åt helvete för det jag fick! Uppskattar det till 100%! Tack! Mamma och Thomas släppte av mig vid Lövstahallen och jag gick hem till Carro! Nu har vi softat här, ätit några mackor, Robban och Yegane har varit förbi och nu väntar vi på Jessica och Fanny! Soft dag! Vet inte vad som händer nu men jag ska försöka få tag på Ronja och Madde och se vad som händer! Vill ju träffa mina pinglor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0