Dagen!

Gick upp vid sju, halv åtta imorse. Började först städa lite här hemma och sen cyklade jag till Madelen och tog en promenad runt Rynningeviken. När vi gått klart cyklade jag till Ica och handlade lite innan jag cyklade hem, tog en dusch, fixade mig och softade här hemma med Carro. När Vigdis kom hit och hämtade en grej drog vi ner till Polishuset och fixade mig ett pass! Kan vara bra att ha ;) Plus att mitt gick ut i Februari så det var dags att skaffa ett nytt! Efter det cyklade vi till Tegnerparken och chillade där med en killkompis till Carro och så kom Robban förbi också! Hade en soft dag i solen och nu är jag hemma, ska dammsuga, äta lite mat och senare får vi se vad som styrs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0