Arboga

Jag och Johan gick upp imorse efter att Johan gett mig en galet skön massage. Jag har haft ont i mitt ena skulderblad rätt länge nu men just nu känns det faktiskt lite bättre. Det har väl knutit sig i någon nerv eller någonting. Iallafall så gick vi upp, softade, åt frukost och när jag duschat och började fixa mig gjorde Johan rent aquariet innan vi åkte mot Arboga. Vi lyssna på riktigt soft musik på vägen till Arboga, jag hade precis brännt en tung skiva! Så skönt att lyssna på något annat än radio! Iallafall så är vi i Arboga nu, har lekt lite ute med ungarna, ätit god mat. Kina blev det som vanligt, haha och nu ska vi bara ta det lugnt och umgås.

Igår kväll förresten åkte vi från Hällarna, genom Fellingsbro och in i Frövi där vi träffade Jonas en sväng innan vi åkte hem till Örebro. Jag hämtade min cykel hos Madde och Tobbe och drog hem och deckade direkt! Var så jävla slut! Var en guld kväll igår och den här dagen har varit riktigt bra också! Bloggar mer sen, har så mycket bilder jag vill publicera. I kväll hoppas jag att jag hinner träffa Carro också för nu är hon äntligen hemma igen! Ska föröska cykla förbi Jonna en sväng också :) Måste lägga mig i tid också fan. Haha, mycket man ska hinna med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0