Arbetsintervjun

Pappa plockade upp mig imorse när jag duschat, fixat mig och ätit frukost. Vi åkte mot Kumla och min puls var galet hög. Var nervös kan jag säga er men väl framme kändes det bra. Var så klart nervös och pirrig men det kändes bra att prata med chefen och svara på frågor, berätta om mig själv och så vidare. Det kändes som att det gick bra och efter själva intervjun fick jag göra ett vattentest som också kändes bra! Inom en vecka får jag veta svaret och det är väl bara att hoppas. Jag hoppas så mycket så ordet hoppas kan inte förklara hur mycket jag hoppas, haha! Skulle bli så lycklig om jag fick jobbet!!!

Pappa skjutsade sen upp mig på stan där jag mötte mamma och Thomas på H&M. Det blev lite shopping. Tre t-shirts och ett par bikinitrosor! Riktigt snygga grejer! Jag träffade Jonna och Judith en sväng också innan jag tog en promenix hem, plockade fram cykeln och drog till Carro. Vi softade hos henne, åt korv som var galet goda och sen cyklade jag till norr. Mötte upp Pontus en snabbis och snackade lite skit, stötte på Fanny och sen gick jag hem och satte på en tvätt :) Tvätten är klar om ca en kvart och då ska jag hänga upp den här uppe på torkställningen och sen ska jag dra till gymet och träna! Ska bli riktigt skönt! Vi hörs senare! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0