About me

Hur gammal är du? 21 och ja det känns förjävligt, börjar fan bli gammal!
Bästa veckodagen: Jag har ingen just nu eftersom att jag är arbetslös så varje dag är lika värdefull.
Humör: Helt slut!
Favoritgodis: Choklad!
Är det nåt du absolut inte äter: Kan skriva en bok om vad jag absolut inte äter. Jag är äckligt kräsen!
Kläder just nu: Gråa mysbyxor, vitt baggy linne, grå tjcktröja, svart skinnjacka och svart mössa. 
Favoritsaft : Jordgubb/rabarber!
Favoritmärke: Adidas!
Favoritpizza: Vezuvio och det är den enda pizzan jag äter!
Dagens längtan: Sommar, min första tatuering, uteserveringar, cykelturer, semsterar m.m.
Hur många kuddar sover du med: Jag har alltid fyra kuddar, tror vi har åtta i sängen. Livet!
Dagens frisyr: Just nu fläta på sidan (mössa)
Kommer du ihåg din första kärlek: Det är klart annars vore det inte min första kärlek!
Har du några homosexuella vänner: Yes!
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Utan tvekan!
Ser du på kärleken som ett misstag: Sjuk fråga! Självklart inte!
Bio eller promenad: Promenad haha, jag är rätt snål med restaurangbesök, biobesök typ.
Dagens borde: Ätit frukost! Blir psyk utan frukost alltså!
Dagens fundering: Vad fan händer imorgon!
Snarkar du? Ja, det tror jag!
Rädd för insekter? Ja, vissa. Speciellt om jag får skiten på mig!
Det här är jag bra på: Svårt att säga vad man själv är bra på...
Vad vill du jobba som? Som fotograf.
Chips eller godis? Chips men nu har jag inte ätit det på ca två månader. Duktigt? Ja!
Skriver du dagbok? Nej, har ju bloggen men funderar faktiskt på att skriva ca ett a4 varje dag på datorn och spara, kan vara kul i framtiden. Då kan man ju skriva exakt vad fan man vill också och det vore ju guld!
Har du tatuerat eller piercat dig? Var nånstans? Hade förut piercing i naveln (har! för den växer inte igen men har aldrig en stav i) och sen hade jag i näsan förut men den tog jag ur. Nu har jag bara kvar hålen i öronen (ca 10 stycken) Första tatueringen ska jag göra i Västerås den 8:de oktober!
Hur många syskon har du? Jag har min älskar halvbror David!
Är du rädd för blod? Nej! Enbart om det kommer från ställen där det inte ska!
Anser du att du är stark? Absolut!
Vilka länder vill du resa till? Thailand (var där när jag var liten), Egypten, något eller flera länder i Afrika, Australien, Nya zeland, Indien, kan säga hur många länder som helst faktiskt. Älskar att resa!
Vem vill du se uppträda live? Immortal technique, Cunninlynguists m.fl.
Använder du knark? Har faktiskt aldrig testat, känns underbart!
Kaffe eller te? Fy fan, inget av det!
London eller Paris: Det är svårt, har varit på i båda städerna så jag säger båda faktiskt! Sorry! 
Favoritfärg: Grön!
Född: I Örebro.
Nationalitet: Svensk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0