Worry

Oroat mig för min släkting och min familj i flera timmar! Jag har inte fått tag i någon och när jag äntligen fick tag på min släkting så hörde jag att hon mådde riktigt dåligt. Vi la precis på och hon ville att jag skulle komma till sjukhuset. Just nu regnar det som fan men jag kanske kan ordna skjuts så att jag får vara där. Klarar inte av att se all denna smärta. Varför sker sådant här bra människor, varför sker detta barn, vuxna, släktingar, familjer. Varför? Jag känner mig maktlös för jag kan inte göra någonting, jag kan bara kolla på. Jag kan självklart ge mitt stöd och min kärlek men det räcker inte så långt när en person är riktigt sjuk. Man räcker inte till alls.


Kommentarer
Postat av: .

:(

2009-09-03 @ 21:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0