Tisdag

Hey ya´ll. Vaknade tidigt i morse och sen låg jag och vred mig i ett par timmar, sov lite halvt så där men inget vidare. Har ingen aning om varför men fick ingen bra sömn. Vaknade iallafall och Johan och jag gick upp och fixade en riktigt god frukost! När vi var klara åkte vi till sjukhuset och hälsade på min släkting och idag var det inge vidare. Hon hade väldigt ont, mådde illa och kunde knappt få i sig någon mat men vi fick oss några skratt.

(Sjuklingen) - Jag tror jag måste kräkas.
(Jag) - Vänta lite!


Det låter väldigt taskigt och sjukt men jag var mitt inne i ett samtal med Johan och när hon sa så, så bara gled orden ur min mun men vi alla började skratta åt det så det var ju tur det. Hur som helst så hoppas jag verkligen att hon får komma hem snart och att hon blir bättre för det är varken kul eller gratis att ligga på sjukhuset. Nej, nu ska jag städa som fan all night long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0