Satin

Vilken dag igår alltså! Det blev Satin en kort sväng och sen drog jag hem till Jessica och chillade med alla som satt där och söp! Det var trevligt men jag stannade inte alltför länge utan drog hem och spelade lite tv-spel med Johan och sen blev det sova. Idag gick jag och Johan upp och käkade en fet frukost, städade lite, spelade lite och sen drog vi till Maxi och handlade. Johan släppte av mig hos Jessica på vägen hem och jag chillade med folket ett tag innan jag drog hem, hjälpte Johan med maten och så där. Det blev ris, chevapcici, sås och aiolli. Sjukt gott med aiolli kan jag säga! Galet! Efter maten drog Johan iväg till Micke och grejade lite och jag diskade. En stund senare plingade det på dörren och det var Kritan som kom över! Vi tog varsin glass och chillade lite innan vi gick till Jessica och slängde in en grej i brevinkastet. Nu är jag hos Madelen och hon, Ellen, Stina och Hanna ska ut ikväll. Dom håller på och förfestar men jag pallar inte. Ska nog dra till Jessica sen igen när dom drar ut. Inga bilder tagna dom senaste dagarna och jag har inte känt för att blogga men lusten kommer väl tillbaka. Känner bara att jag vill passa på att hänga med vännerna och så där nu innan jag jobbar varje dag nästa vecka. Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0