Min plan sket sig

Ledsen hörni men min plan om ett inlägg med en jävla massa bilder från i sommras sket sig totalt och varför ska jag försöka förklara. Jag laddade upp över kanske femtio bilder i mitt bildarkiv och när jag väl sen skulle lägga in alla bilder i ett inlägg så gick det bara att ladda upp ca tjugo och man kunde inte komma längre bak i arkivet och tjugo bilder var alldeles för lite och det blev inte alls som jag tänkt mig. Nu kanske det finns något annat sätt att fixa detta på men jag pallar inte greja med det nu så jag och Johan ska slå på en film och bara chilla i stället! I morgon har jag fått höra att jag ska få en överraskning och om det är det jag tror att det är så kommer jag bli så galet jävla lycklig och jag kommer inte ha en lugn stund så nu håller jag tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0