Johans b-day

Vilken dag! Vaknade, åt frukost, gick över till Jessica, gick hem, duschade, gjorde mig iordning, fixade det sista här hemma och sen plingade det på dörren. Det var Johans föräldrar som kom och strax därefter kom också mina föräldrar, Vigdis och Micke. Det blev smörgåstårta, kaffe och för min del mat som pappa hade med till mig. Är det något jag saknar mycket så är det min pappas goda mat alltså! Tack för den! :)

En halvtimma senare kom Johans syster Sari, hennes man Totte och deras tre barn Felix, Isak och Maya och dom fick så klart också smörgåstårta och därefter kaffe och en galet god kladdkaka som mamma hade fixat! Vi var tretton personer här hemma och det var trångt och fullt med riktigt trevligt. Medans alla satt uppe i lägenheten, fikade, umgicks och så vidare så tog jag med mig Maya ut till lekparken en sväng och hon är så himla mysig! Hoppas verkligen att jag och Johan åker till Arboga någon dag i veckan!

När alla åkt hem vid klockan åtta så började Ensam mamma söker och det kollade jag så klart på! För bra för att missas, haha! Därefter blev det filmen Hitch med Will Smith, också så jävla bra. Och efter det åkte jag och Johan mot Söder för att kolla vart gatan som han ska på möte i morgon låg. Därefter åkte vi förbi Tommie och kollade hans lägenhet och jag hängde så klart med Jonna. Det har verkligen varit en riktigt skön dag och om inte alltför länge blir det sova. Jag är helt slut!

I morgon blir det kanske en plåtning men just nu ser det mörkt ut. Ska iallafall ut till Bäck en sväng med Madelen så det blir nog en skön dag!

Tack för allt idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0