Home

Lisa kom hit vid halv ett och hjälpte mig välja kläder till hennes och Tonis bröllop som är på Lördag! Fan, jag börjar bli nervös och det är inte ens jag som ska gifta mig. Iallafall så fick det bli en klänning som jag trivs i så det var ju bra det! Vi satt och snackade en del, kollade på en massa gamla fula bilder på oss sen vi var små och bara umgicks! Därefter åkte jag och köpte mat och sen åkte jag till sjukhuset och åt med min släkting som inte alls mår nå vidare idag! Jag har spenderat några timmar där i dag och det känns bra så hon slipper ligga där själv! En av sjuksköterskorna som har hand om henne är en av mina barndomsvänners mammor så det känns bra det med!

Nu är jag hemma och det kanske blir Marieberg med Madelen senare, vi får se. Blev inget med Arboga idag tyvärr för ungarna skulle ha fotbollsmatch och deras föräldrar skulle på föräldramöte men men i morgon kanske :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0