God natt





Jag har fått virus på datorn. Ingen nyhet men ändå.. Vi tog bort det men det verkar komma tillbaka så den senaste timmen har jag fört över den senaste veckans bilder på datorn, möblerat om lite i mapparna och redigerat bilder så nu är det avklarat. Skönt! Måste inskaffa en till extern hårddisk eftersom denna väldigt snart är full. Dyrt men det är värt varenda öre. Förlorade ca 10 000 bilder en gång och det vill jag aldrig mer riskera! Anyhow så är dessa två bilder tagna av Johan för några dagar sen, har ingen aning om när men what the fuck does it matter? Felix sover över hos oss i natt och dom glor på en film och jag ska sova. Jag är slut! Natti!

(Tog förresten en del fina bilder idag men dom kommer upp i morgon, första gången jag väntar jag vet men men det känns som att det är lika bra!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0