Work

Slutade jobbet redan efter två timmar idag och under mina två timmar stod jag i kassan, var riktigt roligt med lite omväxling eftersom att jag alltid annars står i disken. Trivs som fan med det men ibland är det roligt att göra något annat också. Pappa fick som sagt brev om att hans cykel hade hittats och stod på polisstationen och jag har fått den men har valt att inte fixa punkteringen på den för då får jag röra mig lite mer vilket aldrig är fel. Hur som helst så gick jag till jobbet och sen när jag slutade gick jag hem till Jessica en sväng och sen hem. Jag ska snart sova eftersom att jag ska upp rätt tidigt i morgon. Vill göra något av dagen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0