Väster

Sitter hos Madelen nu, hon och Ellen övertalade mig att följa med hem till Ellen och ta några cider och till slut gav jag med mig. Madde plockade upp mig för en stund sen så vi kom precis hit och hon grejar just nu med kläder, smink och så vidare. Själv sitter jag i mina mysbrallor, en baggy t-shirt och en tröja. Skönt som vanligt för ut ska jag inte. Dom ska till Strömpis men jag ska inte ut på länge, håller på och sparar pengar och det går faktiskt bra. Iallafall så ska vi snart röra oss mot Ellen, jag ska ta någon cider med dom och sen ska jag hem och bara ta det lugnt. Kanske går över till Jessica en sväng men jag ska verkligen inte göra någonting speciellt. Torsdag i morgon,funderar på att ta en promenad! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0