Torsdag

Den senaste tiden har jag försökt vända livets negativa till något positivt och idag gjorde jag och Madelen någonting vettigt av den här dagen. Det blev en lng promenad på ca sju km i Rynningeviken, Alnängsbadet o.s.v. Skulle vidare till Stadsparken men tiden räckte inte till så det får bli i morgon i stället. Väl hemma lagade vi mat och vi styrde upp all pasta jag och Johan hade här hemma och det blev fem olika sorters fullkorns makaroner. Riktigt gott var det!
Vid tre skjutsade Madelen upp mig till jobbet och sen drog hon iväg till sitt jobb. Jag gick in och hämtade mitt arbetsintyg och sen gick jag till Arbetsförmedlingen och lämnade in mina arbetsintyg och mina gymnasiebetyg så nu är den delen klar iallafall.
I morgon vid elvatiden kommer Madeleine Montgomerys släkting hit för jag ska vara barnvakt till hennes son Zack. Jag har aldrig träffat dom tidigare men jag tror det ska gå bra och jag älskar ungar så det borde inte vara något problem. Jag hoppas också att Madeleine följer med för jag vill träffa henne så snart som möjligt! Tänkte ta med Zack i varnvagnen och gå till stadsparken och leka lite. Jonna och Marcus skulle nog också komma förbi och Madelen kommer och hjälper till direkt när hon slutar jobbet.
Kvällen har jag spenderat med Madelens pojkvän Tobbe och jag betalade honom för ett bord som jag och Johan skulle köpa av honom! Vi gick över till honom och hämtade det och nu står det här hemma. Äntligen! Har velat ha det galet länge!
Nej, nu ska jag kolla på Idol och hjärtat kommer hem snart! :)



På bilden: Johanna L. Foto: Jag. Redigering: Jag. Utrustning: Canon Eos 5D Mark II + Canon 24-105 mm f/4 L IS USM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0