Prästkrage

Jag längtar redan till nästa vår och sommar. Fan, vad kallt det börjar bli! Iallafall så åkte jag och Johan till Arboga imorse och spenderade början av dagen där innan vi åkte till Arbogas ishall där Isak och Felix hade träning. Därefter åkte Johan, Felix, Isak och jag hem till Johans syster och efter ett tag kom Totte med maten. Lite senare kom Sari och Maya hem också och det blev en massa bus, lek och mys innan jag och Johan var tvunga att åka mot Fellingsbro och Johans föräldrar. Var där en stund och fixade lite saker och sen åkte vi hemåt.

Premiären av Desperade Housewives var idag och jag är beroende av den serien! Älskar den som fan! Nu har jag precis kommit hem från Jessica och ska lägga in lite bilder från dagen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0