Guld dag

Madelen väckte mig som sagt vid tio i morse och hon var här vid halv elva och då slängde vi på oss kläder, tog med kameran och sen gick vi iväg på våran promenad. Blev samma repa som sist: Rynningeviken, naturens hus, Alnängsbadet, sjukhuset hem. Väl hemma lagade vi mat till oss och Johan och därefter låg vi i sängen och vilade en halvtimma. Madelen och Johan drog iväg och jag hoppade in i duschen. Kritan kom förbi en sväng och när jag var klar drog jag till Järntorget och åkte till Vivalla.

Väl framme möttes vi av Hayat och Eden och sen kom Eve, några killar och två andra tjejen. Kvällen har jag spenderat i en lokal i Vivalla där vi dansat dancehall, var riktigt roligt! Så jävla skönt att dans lite måste jag säga! Nu är jag hemma igen, ska plocka rätt här hemma och sen blir det Svenska hollywood-fruar och chilla framför tv:n resten av kvällen. Bilder från promenaden kanske dyker upp om någon eller ett par timmar! :)


Kommentarer
Postat av: Yoji

Tack snälla du! Jag fotar med en Nikon D80 och mitt fina objektiv 35mm f/1,8 :)



Jag har sålt alla wct utom den svarta med chile trycket på!

2009-10-05 @ 22:05:43
URL: http://yoji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0