Vem är jag?

Namn: Lisa Adelia Linnea Ullström
Född: 20:de Januari 1989
Hemstad: Örebro, hela livet. Hitills
Syskon: Halvbrorsan heter David och bor med sin familj i Sthlm. Miss you all
Bor: Med min sambo Johan och våra två fiskar
"Utbildning": Gick Sam-räddning på gymnasiet (fyra år) och har inte pluggat vidare efter det eftersom att det inte är för mig. Jag har däremot gått badvaktsutbildningen (live 1:an) och det är en av de roligaste sakerna jag varit med om i hela mitt liv. Just nu känns plugg långt borta men man ska aldrig säga aldrig
Gillar: Fotografering, resor, dans, sommar, en kall en varm sommar, hänga med vänner/pojkvännen och bara göra någonting roligt utav varje dag man får
Ogillar: Att jag är så kräsen när det gäller mat, problem, negativitet, tjat, gnäll
Vad jag har för mig när jag inte fotar: 1. Söker jobb. Jobbar just nu extra (två dagar i veckan ibland mer) på East west sushi men söker efter fler jobb eftersom att jag verkligen vill jobba. Tröttsamt, deprimerande, tråkigt att sitta hemma 3. Jag älskar att dansa. Hemma, på krogen, i lokalen o.s.v.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0