Söndag

Hejsan! Åkte med mamma, Vigdis och min moster Maria till Västeås igår. Var inne på Nisses och handlade lite prylar hit hem, bland annat en yoga-matta. Perfekt att göra situps och andra övningar på och så har jag hantlar och en pilatesboll också så det blir nog bra, Efter flera timmar på Nisses åkte vi upp en sväng på stan och handlade lite trojor, linnen och annat.

I bilen på väg hem deckade jag och väl hemma tog jag en dusch, sminkade mig och chillade lite innan Johan koim hem med käk! Tack, hjärtat! Jonna kom på kvällen och vi drog till Satin med Alexandra! Det blev en lugn men guld kväll!

Idag var jag uppe på stan en sväng, chillade med Jonna, köpte en klänning till nyår och så var vi förbi Tommie en sväng. På vägen hem kilade jag in på Ixa Ekershallen, handlade lite mat och en julstjärna som jag såg förra veckan! Gick hem till Madde och vi åkte till mig och Johan en sväng. Idag kom Johan hem med nåhra fina saker till lägenheten. Börjar styra upp sig riktigt bra här hemma nu! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0