Maya


Spenderat dagen med Johan, sötnosen på bilden alltså Maya och hennes mamma Sari (Johans syster). Lika bra att vara tydlig om inte alla hänger med på vem som är vem. Iallafall så kom Mayas pappa Totte och hennes bröder Isak och Felix hem senare. Under dagen har vi tagit det lugnt, käkat god Ben & Jerrys, käkat kinamat, umgåtts och lekt med ungarna. Tidigare på dagen träffade jag Jonna och gick på stan en sväng, var ett skönt dimmoln över Örebro hela dagen idag och jag klagar inte.

Vi kom hem sent från Arboga idag och jag har satt ihop min och Johans lilla adventljusstake som blev riktigt fin. Kan försöka fixa någon bild sen. Blev inte så många bilder idag men men, mörkret är inte lika rolig som sommaren :)

Foto:
Jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0