Home

Hej på er! Spenderat dagen på Ullared! Jag hade med mig fyra tusen och brännde två så det känns riktigt bra. Har 1700 kvar eftersom bensinen kostade 300. Lätt värt! Gick ibland runt med Tobbe och Madde och ibland Marcus och Jimmy som också var där. Det jag handlade var mest ramar, tavellister, kläder, smink, redbull och grejer hit hem och så blev det en massa fina julklappar till Johan. Hittade inget vettigt till mina föräldrar och Vigdis men än är det inte jul.

I morgon blir det nog lite shopping igen, ska till Marieberg med mamma och John och i morgon ska vi troligtvis hämta ut min nya mobil, ska bli så jävla skönt. Den här gången ska jag verkligen vara rädd om den! Ni får ursäkta mitt skrivsett men det är svårt att skriva med en hand och så tar det sån jävla tid.

Måste bara meddela att jag ska tatuera mig i början av Januari och fy fan vad jag längtar! Vad det blir får ni se då :)

Förresten så har jag fallit för två thunga Adidaströjor, jag är kär! Tror jag tar med den ena hem i morgon faktiskt! Den andra får jag önska mig i julklapp. För övrigt har dagen varit guld! Finns massor att berätta men jag och min ena arm pallar inte, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0