Vilken dag

Trodde ju att jag skulle vara ledig idag men min kusin och chef Frans ringde vid tio på morgonen och behövde mig nere på Slottsfestivalen klockan elva så det var bara att gå upp, klä på sig och dra till jobbet. Käkade frukost med Johan på vägen för han skjutsade mig dit eftersom att min cykel stod på resecentrum.

Kom fram till jobbet och i stället för att jobba i tältet fick jag idag jobba i restaurangen i disken. Diskade från ca elva till ca halv fem och då gick jag till resecentrum (gick förbi Ellen på vägen och pratade lite) och sen cyklade jag hem och åt med Johan. Hann också sova i lite över en timma innan jag cyklade tillbaka till jobbet igen. Jobbade då från klockan sju tills klockan tolv. Nu är jag helt slut kan jag säga men det är skönt att jobba kan jag lova! I morgon jobbar jag från klockan två och troligtvis och hoppningsvis inte länge för i morgon är det den årliga brännbollsfesten och den får jag verkligen inte missa! Nu ska jag snart sova, är helt slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0