Jag

Jag har en bruten handled som sak opereras
Jag är envis
Jag tänker för mycket
Jag älskar att fotografera
Jag har kort stubin
Jag vill mycket men kan lite
Jag vill jobba som badvakt också
Jag älskar Jedi mind tricks
Jag älskar inredning
Jag trivs med mig själv
Jag tycker det är skönt att vara ensam ibland
Jag älskar Adidas
Jag älskar musik
Jag delar allt med mina vänner (i stort sett allt)
Jag önskar jag kunde träffa min bror och hans familj oftare
Jag tycker om scrap-booking
Jag önskar att sommaren var längre och vintern kortare
Jag har många dåliga sidor men även många bra
Jag borde lugna ner mig lite
Jag vill bli bättre på att lyssna
Jag är avundsjuk på Madelens fina lägenhet
Jag tycker det är tråkigt när människor inte kan ta en diskussion för att lösa problem
Jag önskar jag kunde resa mera
Jag älskar att läsa böcker (verklighetsbaserade)
Jag älskar att dansa
Jag önskar attt jag kunde fotografera mer människor så jag kan utvecklas 
Jag är blåögd
Jag kan vara en bitch
Jag är sämst i skolan
Jag blir lätt sjuk
Jag hatar folk som tror att dom är bättre än andra
Jag mår dåligt av att se människor bråka
Jag tål inte människor som enbart är glada för det är en falsk fasad
Jag önskar jag kunde rädda din och min vänskap
Jag tror att allt går om man kämpar för det
Jag älskar Satin
Jag vill se Jedi mind tricks, Necro, Immortal technique, Cunninlynguists och massa fler live
Jag älskar att shoppa
Jag är rädd att jag aldrig kommer bli något
Jag älskar att träffa nya människor
Jag hatar Coca cola
Jag städar så noggrant att jag till och med duschar mina blommor
Jag vill att våra fiskar ska bli bortadopterade eller bara försvinna
Jag är kung på att diska
Jag älskar smycken
Jag älsskar min familj, min sambo och mina vänner
Jag önskar att jag kunde gjort vissa saker i livet men utan mina misstag vore jag inte den jag är idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0