Napoli

Tja på er! Jag kom hem förut, satte mig vid datorn, la in bilderna och bara tog det lugnt för jag var helt slut efter att städande och efter gårdagskvällen. Jonna kom över och vi bestämde oss för att dra ut på äventyr så vi cyklade runt överallt och ingenstans och knäppte en massa fula bilder när vi gjorde skumma konster på våra cyklar, haha! Skönt tidsfördriv. Vi drog iallafall till väster och hälsade på Madelen och Tobbe och sen cyklade vi runt lite till. Arvin hörde av sig och ville sitta på Napoli så vi mötte honom och Mp samt några andra. Vi drack bara fanta och cola med tanke på gårdagen och det var en soft kväll! Vi är hemma nu igen och ska väl sova snart I guess men det är just nu lite svårt för jag slog i min brutna lilltå hårt som fan precis! Livet är hårt! Här får ni se en bild från ikväll!



Foto: Jonna. Redigering: Jag. Utrustning: Canon Eos 400D + kitobjektiv och min blixt, canon speedlite 550EX.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0