Isak



Foto: Jag.

Måste förresten bara nämna att jag har blivit kär i en jävligt otippad låt. När jag är med brudarna på semester och så, så styr vi ju blandad musik på våra skivor för att alla ska vara nöjda och jag kan lyssna på svenska hits, rock och sån skit utan att spy men det är liksom inte sånt jag sitter hemma och lyssnar på. Älskar hiphop, reggea, dancehall, rnb och så vidare. Iallafall så är jag kär i The Sounds nya låt: No one sleeps when Im awake. Jag vet inte varför jag föll för den så jävla hårt men den är så sorglig och skön på något sett. Den får mig att känna massa saker och tänka som fan. Skönt iallafall!

Isak med en av t-shirtarna och shortsen som han fick av oss. Stortrivdes i dom vilket gjorde oss väldigt glada!
Nej, nu måste jag gå och lägga mig om en stund för i morgon vid klockan åtta på morgonen blir det Skara sommarland! Jag, Johan, Jonna och Jimmy och fy fan vad roligt vi ska ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0